Siitäpä onkin kotvan aikaa, kun olen tätä eläkeläisblogiksi muuttunutta blogiani päivittänyt. ...

Tänään kävin kellarissa etsimässä esiin istutuslaatikoita.. Niitä löytyikin melkoinen kasa. Kuntosalin jälkeen autoilin puutarhakauppaan: ostin siemeniä: kukkia, yrttejä, maustekasveja ja mm. sokeriherneitä. Ostin myös 50 litran multasäkin.

Multasormia alkoi syyhyttää - sitä se tekee toisten blogien lukeminen. Olen siis aikaisemmin harrastanut tätäkin lajia - miksipä minulla muuten olisi istutuslaatikoita kellarissa.

Tänään ehkä luen venäjän läksyjä, kun illalla on tunti, huomenna on piirustusta ja jumppaa, keskiviikkona pidän tanssitunnin ja menen kirjoituskurssille. Torstaina onkin sitten jo vapaapäivä tai siis ei muuta virallista ohjelmaa ellei tule sijaisuuksia tms. kuten viime viikolla ja edellisellä. Ehkä torstaina pääsen kätkemään siemeniä multaan.

Niin ja tänä aamuna olen ollut pitkästä aikaa kuntosalilla. :) Tai kävin minä pari viikkoa sitten, mutta se harrastus on ollut vähän kesannolla.