Ihmeellisen terve olo jo tänään. Käviköhän taas niin, että vastustuskykyni alkoi toimia hyvin. Lääkkeitä en ole syönyt - silloin eka päivänä (lauantaina) otin aamulla ja illalla Finrexiniä. Kävin aamulla venäjäntunnilla ja aion kyllä mennä tanssitunnille tänään. Täytyy sitten käydä välillä istumaan, jos ei jaksa.

Meinaa kyllä hermo mennä nyt sen veneasian takia. Olen ponnekkaasti jo muutaman kerran sanonut, etten enää halua veneillä. Ehdotin myymistä. Välillä jo vaikutti siltä, että mieskin kallistuisi myyntiin, mutta ei: nyt on taas into piukassa. Sen olen sanonut, että tänne asuntoon ei tuoda veneen tarvikkeita talvisäilytykseen. Ne pitää viedä kellarikomeroon. On kuulemma niin täynnä kellarikomero, ettei mahdu. Sanoin, että tyhjennä!

Tänään menin viemään sinne matkalaukkuni ja innostuin ottamaan muutaman säkillisen vaatetavaraa, jotka sinne on jemmattu. Kävin ne läpi ja taas löytyi poisheitettävää, kirpputorille vietävää ja joitakin aion pestä.. Innostuin kyllä niin paljon siitä tyhjennyksestä, että voisin jatkaa sitä. Mieluummin kyllä miehen kanssa yhdessä, koska onhan siellä hänenkin tavaraa. No - tänään ei hänelle sovi.

Ehkä saisin huomenna hänet mukaan siihen.

Veneeltä tulee niin paljon tavaraa, että kohta ne ovat sitten täällä parvekkeella, jos ei jostain päin tyhjennetä. Ovat kuulemma nyt autossa: istuinpatjat, matot, pelastusliivit ym. ym.

Matoista hän sanoi, että haluanko minä, että hän vie ne kellarikomeroon märkänä. Sanoin, että ei mua kyllä kiinnosta, mutta jos haluat ne kuivattaa ennenkuin viet kellariin, niin vie ne talon kuivatushuoneelle. Hän sai jotenkin kauheen hepulin tästä asiasta. Johtuneeko siitä, että olen joka syksy ne pessyt ennen säilytykseen laittoa.

Hän tokaisi haluavansa säilyttää veneen, matot ym. lapsille... minä sanoin, niin ja lapsenlapsille. Tosi asiassa matot ovat jo pari vuotta olleet sellaisessa kunnossa, että ne voisi hyvin vaihtaa uusiin. Pohja karisee, se on muovia.