Mielenkiintoinen prosessi on käynnissä Vuodatuksessa. Minkähänlaisen uuden Vuodatuksen saamme? Näkyy tämä vanhakin vielä toimivan.

Olen ollut hiljainen, en ole vuodatellut. Yksinkertaisesti olen ollut ylikuormitettu tai siis en, kun tarkemmin ajattelen. Olen ollut kiinni niissä asioissa, jotka ovat olleet siinä hetkessä tärkeämpiä. Tyttären muutto, lapsenlapset, joulun puuhat.

Tänä aamuna ensimmäisen kerran pitkään aikaan tunnen, että aikani on omani. Se on ihana tunne, kun energiaa vapautuu muihinkin tärkeisiin asioihin.

Voin jatkaa huoneen remonttia. Voin ehkä tehdä käsityötuvalla tehdylle tontulle vaatteet... se ei ole ensimmäisiä hommia. Kirjoittamisellekin jää aikaa. Sen puuttuminen päivistäni on ollut suurin huolen aiheeni viime aikoina. Olen yrittänyt lukea kirjoja. Mutta kun olen lukenut vain nukkumaan käydessäni, niin uni tulee niin kovin pian enkä etene kirjoissa haluamaani tahtiin.

Suunnittelen jopa suksien esille ottoa. Useat ihmiset ovat hiihtäneet jo kuukauden päivät, jotkut kauemminkin. Minulla sukset ovat vielä kellarissa.

Energistä loppuvuotta sinullekin!

  Tässä se tonttu on, jolle pitäisi vaatteet tehdä.