Ärsyttävän paljon tekemistä on kasaantunut tälle vapaapäivälle... Oikeiden kirjeiden kirjoittamista ja postiin viemistä. Laskujen maksamista. sopimusten irtisanomista. Yritän päästä kaikesta turhasta rahanmenosta eroon, kun nyt olen jäämässä eläkkeelle. Tänään sanoin lankapuhelimen irti. Pitäisi mennä tyhjentämään kotisivu, joka on palvellut työhön liittyvissä asioissa. Ei minulla ole enää koneella edes kotisivun teko-ohjelmaa. En tiedä, teenkö koskaan uutta kotisivua. Macillä olisi omat systeemit tarjolla, mutta en ole niihin tutustunut. Täytyy katsoa, josko tämä blogimaailma riittäisi ainakin toistaiseksi.... Mitä minä oikeastaan kotisivulla teen? En mitään - tuntuu nyt.

Tänä päivänä - jos vaan ennätän, päivitän Acerin lisävakuutuksen, jonka olen maksanut sekä Microsoft Officen kokeiluversion oikeaksi. Ja nämähän on ennätettävä.  EDIT vähän myöhemmin: Yritin päivittää lisävakuutuksen. Ei ole ennen tullut tällaistakaan eteen: Myyjä oli myynyt saman vakuutuskoodin kahteen kertaan. Sain sen puolella hinnalla, koska sinetti oli murrettu. En ymmärtänyt mitä hän sössötti. Mutta tällainen tapaus - en siis pystynyt rekisteröimään vakuutusta itselleni. Soitin liikkeeseen, josta tietysti luvattiin uusi Acer Advantage.

 Facebook vie nykyään minulta aikaa. Sen lisäksi että moikkaan siellä tuttuja ja sukulaisia, pelaan Facebookin pelejä. Sellaiseen rentoutus muotoon olen langennut.