Kävin samassa liikkeessä optikon vastaanotolla. Nyt vesitetään silmälääkärin sinänsä hyvä tarkoitus, mutta pitäähän ihmisen nähdä, sanoi optikko.
Silmälasit ja aurinkolasit uusilla arvoilla saan varmaan parin viikon kuluessa.
Tällä viikolla en ole ennättänyt kirjoittaa mitään. En blogiinkaan, mutta tarkoitan ennenkaikkea isän ja äidin tarinaa, jota olen tekemässä. Harrastukset alkoivat taas hiihtoloman jälkeen, no ei niitä niin kovin montaa ole. Tyttären poikien hoitoa on ollut tällä viikolla useana päivänä monta tuntia kerrallaan, puoli päivää tms.
Minulla on tässä uusi kirjoituspohja käytössä. Ei ole vielä ennättänyt kokemusta karttua..
Kommentit